Mijn reis om te rouwen en genieten - Reisverslagen van Ruud van Roosmalen - WaarBenJij.nu Mijn reis om te rouwen en genieten - Reisverslagen van Ruud van Roosmalen - WaarBenJij.nu

Mijn reis om te rouwen en genieten

Ik start door een paar weken alleen door India te reizen. Vandaar vlieg ik door naar Sri Lanka, alwaar mijn lief ook zal aankomen. Samen trekken we dan drie weken door Sri Lanka. Wanneer zij terug moet werken, ga ik alleen door naar Indonesië

Recente Reisverslagen:

01 December 2016

Ondertussen weer in Nederland

03 September 2016

Een wending van de reis naar Nederland

31 Augustus 2016

Terug naar de stilte en in mezelf keren

23 Augustus 2016

De overgang naar Bali

16 Augustus 2016

Stilstaande tijd die voorbij vliegt
Ruud

Na heel veel jaren werken en zoveel veranderingen en wendingen de laatste 7 jaar in mijn leven is het nu tijd om mijn wens voor een wat langere reis in vervulling te laten gaan.

Actief sinds 30 Juni 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13387

Voorgaande reizen:

13 Juli 2016 - 22 September 2016

Mijn reis om te rouwen en genieten

Landen bezocht: